penaja utama

25 September 2012

jadilah...walaupun sekejap sahaja....

Assalamualaikum...
sihat semua hendak nya....
Alhmadulillah....

Mungkin ramai sedia maklum,Ahad bersamaan 23hb,Gathering Blogger diadakan...
sedia maklum,walaupun ini pertama kali dapat hadir tapi kaklong hanya dapat hadir seketika shj,rasanya 20minit pun tak sampai...minta maaf kepada Dato dan  Datin,serta blogger lain yg kaklong kenal hanya sekejap ajer....nak bergambar sangat pun tak sempat..bukan tak nak,yg sebenarnya kaklong malas nak menganggu adik2 & kakak2,yg sedang rancak berbual kat meja yag  ada kek kebus itu....
terima kasih kat Azie azah yg menyabut kedatangan kaklong masa tu,tak terasa sangat mcm org asing...
juga yang lain2 terima kasih banyak2 yer...
yang mana tak sempat nak jumpa tu minta maaf banyak2...


hanya gambar ini shj yg dpt diambil..

 kak ida,pertama kali bersua,selalu hanya di FB jer,dok komen2 status nya..
ramah orang nya,kecil molek jer...
tq,kakida..terharu jumpa akak..
(gambar pun cilok dari page kakida)..heheheh

ni dengan ainnoraini

dengan yg lain2 tak sempat bergambar pun...sekarang kaklong dok asyik2 membelek kat gambar yg kawan2 lain punya....
hanya ini potluck ini shj yg sempat kaklong sediakan...
kalau tak sedap harap maaf yer....

agar2 kentang..
itu pun kaklong dah potong2 masukan dalam bekas lain..tak payah nak tukar2 bekas lagi..

InsyAllah,jika ada lagi gath tahun hadapan kaklong akan pergi tanpa ada alasan lain...
kemana kaklong seterusnya,akan kaklong bersambung n3 seterusnya...:)

48 comments:

  1. InsyaAllah, nanti kita jumpa lagi ya. Janganlah malu2... maaf sebab tak sempat sembang dengan kaklong. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyAllah,kakcik...gembira juga dpt bertemu kakcik w/p sekejap je..:)

      Delete
  2. ko bila nak bergeder-geder dengan aku!!??
    :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. nanti kita roger2 erk...kat kedai minang tu pun jadi lah..hehehhe

      Delete
  3. kita pun hanya sempat berpandang2an sahaja buat seketika kerana saya pun tak lama di sana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. perasan juga AL..kaklong ngt kaklong sorang mcm tu..heheh

      Delete
  4. agar2 kentang tu sangat sedap kaklong..

    maaf tak dapat sembang jugak hari tu.. kejap bebeno.. :)

    salam kenal.. :anaa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. anaa makan eh agar2 tu...:)




      salam kenal kembali...

      Delete
  5. jadi la kejap je pun...

    yg putih lekat kat tudung tu tag nama ke kak long?

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah...
      segan pulak rasanya..sampai2 jer kak azie azah terus letak kat tudung...heheh

      Delete
  6. Salam kenal..saya ain..
    Pun tk sembang kitakan..sempat ambik gambo jer...

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. memang pun..nak2 semuanya ramah tamah...tak segan silu pun...

      Delete
  8. akak singo,
    meh kita geder2 jugak! hihihi!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jom kito buek rombongan cik kliah yo ngah...hahaha

      Delete
  9. KC tak sempat nak beramah mesra dengan Kak Long. harap2 lain kali ye kak long.

    ReplyDelete
  10. Salam,
    Tkasih join gathering. Hari tu tak dapat sembang ... nest time, kita cerita panjang2

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq Dato...okeh lain kali boleh la kita sembang2 erk..:)

      Delete
  11. ala tk perasan plak agar2 kentang... sy sempat jumpa akak la... tp masa tu dah kenyang. nak snap pon dah malas nk ke meja juadah tu... sy snap masa awal2 datang je

    ReplyDelete
    Replies
    1. kaklong pun bw sikit jer..dah habis kot...heheh

      Delete
  12. salam ukhuwah dr sy..

    nnti kite gathering lagi tau kaklong

    ReplyDelete
  13. rugi saya tak dpt dtg..kalau tak boleh jumpa kaklong! takpe, lain kali ada rezeki, kita jumpa eh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tah2 kaklong jadi pemalu jumpa dgn DZ nnti...hahaha

      Delete
  14. kak long...
    akak pun sgt terharu jumpa kak long..tnpa kenalkan diri kaklong dah kenal akak kan..
    insyallah bila ada gather2 lagi kita jumpa sembang puas2 ye..

    en pasal akak tk rasa agar2 kentang kak lomg ek hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih kak,akaktak payah kenal kan diri,kaklong dah kenal akak kan?hehehe





      saja jer lah akak tuuu...huhu

      Delete
  15. nanti kite cipika cipiki ye kaklong!

    ReplyDelete
  16. jumpa jugak kaklong..Alin ni ntah bila nak jumpa2

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyallah satu masa nanti,bertemua jua..:)

      Delete
  17. ruginya tak makan agar2 kentang.. sebabnya i hanya dapat makan keaw tiau je dgn agar2 Kakcik Ella.. sibuk bersembang dan bergambar.. sakannn

    ReplyDelete
    Replies
    1. masa kakyan dtg tu dah habis kot..kaklong pun bw sikit jer....hehehe

      Delete
  18. Thanks Kak Long! Saya tak sempat pun rasa Puding Kentang tuh. Sebab cepat sangat habis!

    ReplyDelete
    Replies
    1. most welcome...


      sbbnya sikit sangat pun ya jugak...hehehe

      Delete
  19. Lawatan pertama kat sini
    Salam tuan rumah

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam disambut,abah..
      lain kali dtg laie yo..:)

      Delete
  20. Oho.. Agar2 kentang rupernyer. Nasib sy sempat mkn. Ulang2 lagi. Sodap! Sory gaks tak sempat nk lyn Kak Long borak2. Next time yea? Nice meeting u!

    ReplyDelete
  21. Tentu budak comel 2 orang tu seronok sakan pi PD kan?

    Mula2 ingatkan puding marble, tapi makngah(Pn.komensen) kata 'sedap puding ni.. ada rasa kentang/keledek..' tu yang makchaq makan w/pun dah kenyang.. memang sedap...

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh,mana makchaq tau kami pi PD?..heheh


      makngah makan juga ke/alahai terharunya...tq makchaq sudi rasa agar2 kaklong tu...hihihi

      Delete