penaja utama

11 June 2012

Looorrr...dia tak suka???...hahahahah!

malam tadi,pulang dari hantar mak balik kampung...
cepat2 on tv....
lagi 15minit rancngan MasterChef Selebriti dah nak tamat...
tangok2 Serina redzewan dan Tomok berada di ambang penyingkiran....

masa kameraman closeup kat perserta lain diatas...
tiba2 kakya belari tunjuk seseorang...
sambil cakap..

"Akak tak suka dia ni..!
dah lama macam 'atuk-atuk'(maksudnya dah tua)...tapi macam pompuan...
dah tu mengada-ngada....nak marah orang jer....."

wakakaka....


ni dia orangnya...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..

.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
..



10 comments:

  1. heheheh.

    saya rasa dia banyak drama sgt lah. ngeee~

    ReplyDelete
  2. Tengok perhiasan yang dia pakai pun kita pulak rasa rimas!

    ReplyDelete
  3. dia ni asyik nak nagis je..nyampah...huhu

    ReplyDelete
  4. Biarlah dia dengan cara dia.yang penting dia bahagia dan kita bahagia.

    ReplyDelete
  5. channel mana yek?

    kita mmg tak suka mamat tu

    ReplyDelete
  6. kehkeh...budak2 pun x suka.....

    ReplyDelete
  7. ha ha ha..pandai kak ya..terus terang..

    ReplyDelete
  8. aku pun tak suka dia tau kakya!!!

    ReplyDelete