penaja utama

04 May 2012

Hilangkan sedih budak ni...

balik dari hantar kakyien hari tu...
asyik2 cerita pasal kakyien jer....huh
papa bawak kami semua ke tempat kerja...
hilang kan sedih kakya tu...huhuhu!

tengok,belari-lari dua beradik ni dalam ruang legar ofis papa...
heheheh...!





sedih dah hilang...siap cakap..
"ma..ambik gambar kakya ma..."
wahhh....kan main lagiii....

Siap kerja,perut dah bebunyi..papa ajak pergi makan..kekonon nak makan nasi ayam kat Pantai Dalam tak jadi...sebab papa nak bawak kekanak ni pergi playground kat Taman Tasik Perdana...
papa ajak makan kat Restorant Yusof,betul2 kat tepi jalan,kat Bangsar...
senang sekali jalan jer..tak payah nak pusing2...
tak apalahhh..janaji perut berisi...heheheh!


sebaik ada abang Haziq tolong temankan adik2 bermain...
anya tak suka nak ambik gambo...
katanya.."anay nak main lahhh"...huhuhu!

Haziq pun mintak ambil gambor..
katanya nak upload kat FB...
apa2 jerlahhh....

Cuaca macam tak mengizinkan jer hari tu..ajak papa dan budak2 ni balik...yang paling tak nak...
kakya...
ngam nak balik..kaklong ternampak GL...eh,mcm kenal jer...wakakak...
adik ipar  kaklong yang lagi sorang ni pun pergi sana jugak....
macam tak ada nak jumpa orang lain katanya...wakakakak...!

16 comments:

  1. Luasnya kawasan pejabat tu. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu kawasan opis baru tu kak..yg lama sempit ya amat...huhuh!

      Delete
  2. apo salah eh cito psl ank sndr..xkan nk cito psl anak org lain lak kehkehkeh!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ngah,takut orang boring lak nak baco...heheheh!

      Delete
  3. tu lah..kat kajang jumpo, kat pilah jumpo, pi KeyEL pun terjumpo gak..ha2...amok main jap kat taman bawah tuh.susah tul nak ajak balik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alik2 muko ni yo ksn dik...wakaka.
      tu pun kakya bising,alaaa baru nak main ngn amok...huhuhu!

      Delete
  4. jauhnya main kat playground....

    kaklong, budak2 skrg mmg suka amik gmbr kan...sb nak upload kat fb...
    mak-mak lak nak upload kat blog..kekeke....

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat situ luas sikit...eh luas banyak...lagi pun free...heheheh!



      tu lah pasal..wakakak!

      Delete
  5. amboi kecik2 dah ado FB yer...

    ReplyDelete
  6. Long... buleh main futsal kek situ tu... lapang yo nampak ea

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang buleh kak,tu dio org baru yo selosai buek pertandingan badminton....

      Delete
  7. Lopeh ni kakya yang rindu kaklong ko ataupun kaklong yg rindu kakya..

    ReplyDelete
  8. hilang yo sodeh budak2 tu yo kak long..tu baru poie 3 bulan tu kak long..kok kak ya dah poie bolajar nanti..pueh lah kak ya merindu

    ReplyDelete
    Replies
    1. mintak2 kakyien dapek dokek2 sini yo kak...huhuhu!

      Delete