penaja utama

02 March 2012

TNB BANDAR BARU BANGI TERBAKAR DAN MELETUP...?

patut lah malam tadi mcm semput2 kejap eletik kat rumah kaklong...
mengelabah lah sekejap...
buka FB,ramai yang duduk dikawasan lembah klang,mengupdate status pasal ni..

takut siang ni tak ada eletrik pulak kat rumah...huhuhuhu..!

meh layan gambar2 yang kaklong kopipes jer...




14 comments:

  1. umah sy semlm (di Putrajaya) pun xde lektri gak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat sini ada,mcm kelap kelip jer kejap...huhuhu!

      Delete
  2. tak dapek berkipeh yg tak tahan tu...

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. tu tengok dlm gambar..real nya lagi besar kot...huhuhu!

      Delete
  4. fuyoo!
    kwn kita ckp putrajaya pun blackout.

    kak, size kasut kita UK7.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah,nasib baik tak kat sini..
      :)

      Delete
  5. kak long..ado letrik tak hari ni kak long.

    ReplyDelete
    Replies
    1. alahamdulillah..ado lak kak...ghisau yo kaklong tadi...

      Delete
  6. Kalau takde letrik alamat tak dapat berblog dan fb lah kaklong ... hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. klu tak de mcm sasau sikit..huhuhu!

      Delete
  7. banjir...
    takde karen...

    isyy isyy isyyyyy.....
    ulu mana ni...
    eheheheheeeeeeeee

    ReplyDelete