penaja utama

06 March 2012

putu piring?

masa balik dari sini sabtu lepas..
singgah sebentar ke klinik drsinga...
nak chek drsinga sakit ke tak,heheheh...
lepas tu nampak kat tepi jalan tu ada orang jual putu piring..
kaklong pulak memang suka putu piring...
baru teringat kat blog aanie..ada buat n3 pasal putu piring...
heheheheh!..

terus papa singgah jap tepi jalan tu beli...sebab bini dia mengindam nak makan sangat.....

 tengok..!kesian suamiku..berpeluh seberang jalan,tengah2 panas tu,semata-mata nak beli putu piring..huhuhu...


putu piring Taman Sri Manja...
:)



22 comments:

  1. Apasal oranag tak panggil putu pinggan ek. Kehkeeh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kok lebar cam pinggan ado gek ea..kehkehkeh!

      Delete
  2. kekeke..kaklong tergoda tengok sy punye putu piring ek...hehe...

    ooo kat tmn sri manja ada ek?? sedap x kaklong?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kehkehkeh...



      .....boleh laaaa...
      :)

      Delete
  3. putu bambu? yg gulung tu kan?

    kelasssss kak long, gi lawat tgk doc sihat ke tak..ekekekee

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan gulung lah doc,iyanya dikukus dlm bumbu(buluh)..heheheh!


      seskali melawat doc,pesalahnya..heheheh!

      Delete
  4. dah lama kita tak g melawat acik singa.busy nau skg ni.
    tu fevret kita.kat umah kita ada jual 5kpg RM2.

    ReplyDelete
  5. kak long akak pun suko putu piring..ad satu gerai kek petrona su ngai buluh....tu sodap amek kak long..tapi kalau putu bambu yang sodap ado jual kek pasa tani rombau..ngan pasar tani ampangan pagi selasa tu..sodap..lain dari yang lain..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tapi kan kak,kek paroi ado sorang pakcik tu jual,tapi dh lamo tak ado..kaklong selalu gak tengok2 an..kok dah pindah deh kek mano2 tak tau lah kaklong...osah sodap ea kak....

      Delete
  6. putu piring...aiseyman feveret papa mifz nih...

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahhh...ramai gak yang suka erk...

      Delete
  7. sodap tu Long... akak pun goma putu piring, goma boli buek maleh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ibuintan ghoti buek ko?..alamak best ea lak aiii...

      Delete
  8. Ko kannn...
    Aku rasa nak debik je!!
    Sekali lagi ko berani datang sini tapi tak jumpa aku....memang aku debik ko Long!!!!!!
    :p

    Putu piring tu sedapppp
    Gula dia melambak banyak kan!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kahkahkahhhhh...
      sebenornya aku malu nak jumpa ko doc!





      ha'ah..sedap!

      Delete
  9. Aku kenot slip ni...
    Hehehehehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah tgh malam ni,
      en.Abdul x der eh?

      Delete