penaja utama

07 March 2012

ww~sambal goreng tempe



rugi kepada sesiapa yang tak makan tempe..!

16 comments:

  1. xrugi kak...
    kurang2 selamat dah kalori saya dr bertambah kehkehkeh...

    ayat nak sedap2 je

    ReplyDelete
    Replies
    1. kaklong memang tau,kau tak makan jenis soya..mihahahah!

      Delete
  2. Kebelakangan ini kakcik kerap beli tempe sebab anak kakcik suka makan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. anak2 kaklong pun suka..diratahnya shj...hihihihi!

      Delete
  3. tempe agen penggebu kulit wajah
    eceh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. uikkk..yo ko ngah..baru tau...hahahahha!

      Delete
  4. papa mifz sejak kawen ngan org jawo nih agak kerap mkn tempe..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo..mama mifz org jawo...hehehehhe!

      Delete
  5. Replies
    1. sodap kak,meratah yo.....hihihihi!

      Delete
  6. kak long..akak pun makan tempe.anak2 pun suko..dah dio rang dibosarkan di tanjung karang..yang bongsu yo ak makan..sobab maso kocil laie dah pindah dari tanjung karang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. TU LAH KAK KAN,BUDAK2 NI KENGKADANG ADO YG BONDO DIO TAK NAK MAKAN...

      Delete
  7. Anak aku panggil 'tempe' as in 'tem'pat

    ReplyDelete
  8. tempek tu apa plak ekk?
    larikkkkk....

    ReplyDelete