penaja utama

02 November 2011

ww = murtabak raja~depan UNITEN.





murtabak ayam RM4
murtabak daging RM5.

25 comments:

  1. soalan saya,

    sedap kah kah kah?

    ReplyDelete
  2. Sebesar mana? Sedap dan mengenyangkan tak? :)

    ReplyDelete
  3. murtabak daging 1......kuah kasi lebey.......xbg lebih terbalik meja kang :)

    ReplyDelete
  4. kakngah,
    kok muntah kang..hahahahh!

    ReplyDelete
  5. kakpah,
    salah tanyo org akak ni..heheheh!

    ReplyDelete
  6. sama tak macam yg kelantan punye tu? depan uniten mana ni? nak cari la....

    P/s: sy x mengata tau....jgn salah faham...

    ReplyDelete
  7. kakcik,
    dah namanya murtabak raja,memang besar,kaklong beli 2kpng jer..makan 6beranak..boleh lahhh...heheheh!

    ReplyDelete
  8. aanie,
    org kelantan yg jual..
    mesti sama mcm kelantan punya..
    depan uniten serdang...







    p/s..ishhh..kaklong bergurau jer lah..jgn lah ambik hati yer...
    :)

    ReplyDelete
  9. kat Jerantut jual RM5 !
    terketar2 tangan nak bayar...

    ReplyDelete
  10. reen,

    sama lahh..tapi ari tu bos abang ada bg masa dia pegi kelanatan,dia beli yg frozen punya,,sedap..tu yg beli lagi tu,tapi yg kat sini lah...heheh!

    ReplyDelete
  11. mimi,
    memang tobal,...buleh laaa...!

    ReplyDelete
  12. macam murtabak johor ke? kalau murtabak johor banyak inti daging nya..

    ReplyDelete
  13. yan,
    ni murtaba kelanatn,isinya pun tebal..

    ReplyDelete
  14. sodap tak Long... konyang makan ea tu kok tobal dan leba

    ReplyDelete
  15. ibuintan,
    buleh tahan la,tapi memang konyang kak,tobal!

    ReplyDelete
  16. Ko tau tak , murtabak singapura kat muor berapa hinggit?
    8 beb!!
    Spesel 10!
    Pasal sedap gila.. Haku tak kisah.. Kekadamg beli 5.. Simpan esboks

    Ellooo dari Jalan Klang Lama..
    :)

    ( aku tak sabau nak pos barang nihhh)

    ReplyDelete
  17. dr.singa..
    ellooo..aku rindu ngn kau beb...
    nanti ko belanaj aju murtabak singapore tu pulak erk...




    aku tak kisah,aku dah balik degan selamat pun sudah cukup baik beb!

    ReplyDelete
  18. kak long..bilo la akak nak makan murtabak rajo lak ni

    ReplyDelete
  19. kakerna,
    sok poie serdang,singgah dopan UNITEN tu...hehehe!

    ReplyDelete
  20. suka makan murtabak bila pOse..hehehe

    ReplyDelete