penaja utama

24 July 2012

pengumuman...!!!!




masih ramai pemenang GA kaklong  yang masih beri respond....
hanya dua orang peserta shj..yang  berjaya telah menghubungi kaklong..
tq...!


kaklong bagi tempoh kepada yang telah menang untuk menghatar email kepada kaklong,sebelum hari raya ini...
jika tidak,
cabutan lain akan dibuat...dan secara automatiknya pemenang sebelum ini akan terbatal..

kepada yang belum semak senarai pemenang sila rujuk DISINI....

13 comments:

  1. Replies
    1. aku nk bg kau yg special sikit...heheheh

      Delete
    2. Saya pun nak yg special mcm doc tu .... ngeeee

      Delete
  2. sy rasa sy dh reply kt email dan kt sini

    http://zaimadyfamily.blogspot.com/2012/07/winners-is.html

    sy nak tukar ke keychain boleh x.. xnak FM :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah terima pun..nnti kaklong kirim bila semua dah selesai yer...

      Delete
  3. nie email yg sy dh cmform kn ena9074@yahoo.com :)

    ReplyDelete
  4. papa mifz tak bertuah...huhu

    selamat berpuaso kak long...

    ReplyDelete
  5. Salam Aidilfitri! Buat para blogger di luar sana!! Jom join contest ini! 3 pemenang bertuah akan mendapat duit raya EDISI TERHAD sampul wajah saya!!;) Klik http://www.aimisyahirah.com/2012/08/contest-nak-duit-raya-cik-misya.html untuk maklumat lanjut.

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum kak long, sye da lme bg detail, tp xde respon lg

    ReplyDelete
  7. walaikumsalam...kaklong dah buka email..tak ada pun..cuba email skli lg..

    zai_mady@yahoo.com

    ReplyDelete