penaja utama

18 June 2012

Alhamdulillah...dapat baby lagi..!

Assalamualaikum...

Selamat Pagi isnin....

kaklong dah lama tak bercerita tentang Faris anak asuhan kaklong...

dah hampir setahun lebih kaklong mengasuh dia....

sehingga lah hari khamis yang lepas,Umi faris selamat melahirkan adik faris(secer)....


budak 2 orang lah yg paling teruja nak tengok baby....
:)

Farisya...!
selamat melihat dunia,dan selamat datang ke dalam keluaraga mama,lepas hari raya nanti...
:)

5 comments:

  1. Faris... Farisya = comel. :)

    ReplyDelete
  2. kalau le umah kita sebelah2, bleh le ai gilir2 jaga 'anak2' k.long tu ;)

    ReplyDelete
  3. bertambah lagi sorang la yer anak asuhan kak long...:)

    ReplyDelete
  4. sodap namo e kak long..ngsuh baby la kak long lopeh rayo ni yo..suko lah anak daro kocik kak long yang duo orng tu nanti

    ReplyDelete
  5. hehe.. ingatkan kak long yang nak dapat baby lagi..

    ReplyDelete