penaja utama

23 March 2012

wa kaya derrrr.....!!!

sesiapa nak jadi kaya,cepat2 hubungi dia dengan kadar segaera...
miahahahah...
.
.
.
.
.
.


 Assalamualaikum,

Saya ingin merpenalkan diri saya terlebih dahulu. Nama saya Puan Ramon Marbella Ramon from Malaysia. Untuk makluman saya penghidap kanser di tahap yang serius. Dan doktor telah mengesahkan bahawa saya tidak akan dapat bertahan hidup lebih lama. Dengan murah hati nya saya ingin mendermakan  segala yang saya miliki dan ini adalah keinginan yang saya dan arwah suami saya telah rancang sebelum ini. Memandangkan kami tiada di kurniakan cahaya mata. 
             
Dengan murah hati nya dan keikhlasan hati saya dan arwah suami saya. Dan saya percaya allah maha mengetahui niat saya ini. Dengan ini, saya menghulurkan atau menyumbangkan sejumlah wang sebanyak £2,000.000.00 (Dua Juta Paun) kepada anda. Dalam memudahkan semua urusan antara saya dan anda, saya akan meminta peguam saya menyediakan segala dokumen yang berkenaan. Dan dengan izin allah semua urusan akan berjalan dengan lebih lancar, dan pindah hak milik di antara kita tidak akan bermasalah. Semoga allah memberkati segala kerjasama dari anda dan gunakan lah pemberian saya ini dengan bijaksana.

Salam,
Puan Ramon Marbella.
Balas kepada: marbella_ramon1@yahoo.com
 
 
ada sesiapa dapat e-mail cam gini tak?

wa kaya beb.....!!
kehkehkehhhhh.....

11 comments:

  1. kak long..ha ha ha..satu rumah dah dapek email ni kak long..namo berlainan..tapi cerito ne samo..

    ReplyDelete
  2. memang kayo lah kalau dpt betul2..rajin org ni karang emel eh..

    ReplyDelete
  3. lamo tak chk email

    sapelah yg malang tertipu
    dgn email ngok ni..huhu

    ReplyDelete
  4. sedihnya..saya tak dapat email macam ni..~hahaha

    ReplyDelete
  5. nama macam pelakon telenovela brazil! hahaha!!!

    ReplyDelete
  6. bila dah kaya nanti jgn lupa saya ya kaklong .... ngeeeee

    ReplyDelete
  7. Oh ya. Jgn terkejut kalau Puan Ramon tu duduk di Cheras atau kawasan yg sewaktu dgn nya.

    ReplyDelete
  8. selalu gak dpt email mcm ni..

    ReplyDelete
  9. kak long, nak cikit.. 1% pun jadi lah... kehkehkeh..

    ReplyDelete
  10. eehhhh dia ni!!!
    hari tu kata nak bagi haku!!

    ni..nak bagi ekau lak!!!!

    ReplyDelete