penaja utama

28 February 2012

senang jer....

dania dan papa...



malam tadi,papa dah balik dari kerja...duduk mengahadap laptop...selain tengok email dari tempat kerja,isi from ot
papa memangg suka layan game..biorlah dia..nak hilang kan tension bekerja kejap...
kakya tidor...dania boleh manja2 kejap dengan papa dia...

sambil bawa sehelai belon,dia pergi dekat papa...

Dania~"paaaa...tolong anya,tiup belon ni"
Papa~"alaaaa papa tak SENANG lerrr...."usik papa...
Dania~"alaaaa..SENANG JERR tiup belon ni.."

kena papa sebijik....
kehkehkeh!!

16 comments:

  1. wakakaka..memang papa terkena sejibik!

    ReplyDelete
  2. Hahaha... tak terkata papa, ya? :)

    ReplyDelete
  3. hahahaha... papa terkelu tanpa kata ye

    ReplyDelete
  4. hehehe..
    papa dh tkena dgn dania...
    hehe... tau la papa ni..senang j tiup..

    padahal..mksud papa..papa sibuk erk time tu..hik2..lucu lak

    ReplyDelete
  5. hahahah...pandai anya.....

    camtu la caranya nak kacau papa main game ek..

    ReplyDelete
  6. kak long..maso papa kono kemain mama golak an yo tunggu giliran yo..dengan budak cerdik ni..he he

    ReplyDelete
  7. Budak2 ni memang senang je nak kenakan bebijik2 kat mak bapak dia haha

    ReplyDelete
  8. kakcik,
    papa dia jeling kat kaklong...kehkehkeh!

    ReplyDelete
  9. syiela,
    senyum simpul papanya...hahahah!

    ReplyDelete
  10. lyafirna,
    tu lah pasal..kehkehkeh!

    ReplyDelete
  11. aanie,
    dia kalau seskali keluar dia punya ayat,tak boleh menahan....hahahah!

    ReplyDelete
  12. kakngah,
    sonyum kambing papa ea...hihihi!

    ReplyDelete
  13. kakerna,
    tahan golak kaklong kak,sakit poghut..hahahahah!

    ReplyDelete
  14. ibundo,
    ado maso ea tu kak,mulut ea mcm diajar2...hahahahah!

    ReplyDelete