penaja utama

09 February 2012

pergi sini lagi!

malam tadi...
lepas maghirb pergi lagi...
STADIUM PARIO...


N9 vs T-team...





N9 - 2  T-team - 1

sebaik monang,tak sesio poie bersorak malam tadi....
tapi biasa lah adat perlawanan,ada kalah ada menang...

tapi yang paling suka budak sorang ni lahhh...


dari jauh nampak lampu stadium dah menjerit dlm kereta..
adik dia tak berapa sangat..
nak ambik gambar pun tak nak sangat....
hahahahaha!



bebudak 2 orang ni pun,dah semakin seronok...
seronok tengok life dari stadium...

ni semua papa punya pasal...

(sibuk layan si adik yg tak tahu duduk diam)
dia yang suka sangat nak bawak anak bini gi stadium..
kan dah...
hahahaha....

8 comments:

  1. kangah,
    dio marah koba dio gomok...hahahaha!

    ReplyDelete
  2. Lebih baik dia bawak anak bini dari dia bawak orang lain ... hehehe...

    ReplyDelete
  3. bagus la bawak anak bini g sekali...blh jadi aktiviti family...

    ReplyDelete
  4. kak long dan anak2 pun suko kan..

    ReplyDelete