penaja utama

10 December 2011

gerhana bulan?

pic~googel

10 dis 2011..
malam ini akan berlaku gerhana bulan...
mari lah kita saksikan keindahan ciptaan NYA...
dengan mengucapkan syukur kepadaNYA....
lakukan solat sunat.....
semoga hidup kita terus diberkati...

AMIN....

26 comments:

  1. Malam ini InsyaAllah di eumah kakcik ada sedikit majlis bacaan tahlil. Hari ini kebetulan genap 7 tahun bapa meninggalkan kami. :(

    ReplyDelete
  2. kakcik,
    amin..
    semoga roh ayahnda dicucuri rahmat...

    ReplyDelete
  3. di surau tempat kami ada majlis kenduri kahwin lepas Maghrib sampai pukul 11 malam. Harap2 ada juga diadakan majlis solat gerhana lepas tu.

    ReplyDelete
  4. wajib sya tahan mata macam gerhana bulan sblm ni sebab tak nka terlepas menyaksikan gerhana bulan tu.

    ReplyDelete
  5. salam kak long,

    hari ni ye..
    pukul berapa?

    ReplyDelete
  6. patut la al-kuliyyah smlm cite pasal gerhana bulan..hehe...

    ReplyDelete
  7. yb,
    memang digalakan surau2 dan masjid2 mengadakan solat sunat tu kan...

    ReplyDelete
  8. kasih ibu,
    sblm mengantuk dia dah berlaku kot,dlm sekitar 7.30mlm-1.30 pagi

    ReplyDelete
  9. papamifiz,
    kaklong pun harap begitu,jgn hujan sudah!

    ReplyDelete
  10. aanie,
    kaklong pun dengar kat Al-kuliyyah smlm..
    :)

    ReplyDelete
  11. lombah hujan ni ha.. camno nk tgk gerhana bulan??

    ReplyDelete
  12. kak long..akak terlopeh..kurang sihat..lolap yo mato ni ha..

    ReplyDelete
  13. ler tak tahu la pulak mlm tadi gerhana ...fail sungguh...;)

    ReplyDelete
  14. kakerna,
    kaklong mo anak2 tunggu yo malam tadi,tongolam timbol lah kak,awan mondung!

    ReplyDelete
  15. kakngah,
    sorry tertinggal reply...hehehe!
    malam tadi kek sini mondung yoo..

    ReplyDelete
  16. @xiiinam,
    cklah salah kotak komen ni..heheheh!

    ReplyDelete