penaja utama

23 November 2011

silap ke betul?


bilis @ iblis?

32 comments:

  1. laa. nanti nak cek lah. Takut nak makan nanti terikut2 perangai iblis.

    ReplyDelete
  2. harga pun leh tahan mcm iblis. ha3.

    ReplyDelete
  3. hahaha...ni jenis tak peka la ni ;P

    ReplyDelete
  4. Kak Long cakna akan bahasa. Syabas!


    ***Tersilap tu, tapi tak sepatutnya berlaku!

    ReplyDelete
  5. aduhhh..iblis pn dh pandai niage skg??..hikhik

    ReplyDelete
  6. sedap tak roti iblis tu..?

    kehkeh.


    .

    ReplyDelete
  7. x berani nak makan...kekeke...

    ReplyDelete
  8. ado namo baru ko?


    takut makan ea tu!!

    ReplyDelete
  9. tukang tampal tag pun tak perasan ka???

    ReplyDelete
  10. mano manager??nak complaint nih...

    hehe..

    ReplyDelete
  11. typo error..
    stended la tu.. laju nau menaip kehkehkeh!!!

    ReplyDelete
  12. ibundo,
    iyo lak aii...kehkehkeh!

    ReplyDelete
  13. ibnuismaini,
    lebih kurang laa..hehehe!

    ReplyDelete
  14. cklah,
    yg meanip pun tak cek balik...sabo jer le...

    ReplyDelete
  15. tasekM,
    entah..kaklong pun tak pernah makan...kehkehkeh!

    ReplyDelete
  16. aanie,
    jgn kan kau dik,kaklong pun sama..hihihihi!!

    ReplyDelete
  17. ibunintan,
    baru na tu kak..!hehehe!

    ReplyDelete
  18. DZ,
    dia pun IBLIS kot....hehehehe!

    ReplyDelete
  19. papamifz,
    dia gi obese kot...hehehe!

    ReplyDelete
  20. kak long..tak nak makan do kak long..he he

    ReplyDelete