penaja utama

31 October 2011

TAHNIAH....!!!!

umum nya semua pasti tahu,skuad hobin jang hobin telah berjaya,merampas semula PIALA MALAYSIA setelah hanya selang setahun sahaja tidak memiliknya.walaupun penyokong2 n9 hanya 40% dari penyokong2 terengganu yang hadir memberi sorakan.

tahniah....


taniah juga buat coach AZRAI....


pic~gugel
yang telah kembalikan semangat hobin jang hobin.



taniah juga buat HAI-O...


pic~gugel
yang telah menyelamatkan maruah skuad pada malam itu...
semangat wira dipadang bola sangat2 dihargai oleh peminat
dan kontraknya dengan PBNS anak tamat tidak lama lagi...
katanya itu adalah hadiah perpisahan
apa2 pun terima kasih HAI -O....


tapi...
ada yang tidak seronok didengar selepas perlawanan,bukan pemain tapi peminat2 bola sepak..penyokong2 kedua -dua negeri,bergaduh,bertikam..kalau nak tahu lebih lanjut baca disini,sini,sini dan disini....
biasalah adat perlawanan,ada kalah dan ada menang,jangan lah sampai nak bergaduh-gaduh...


DAN...
tahiah juga buat FAM...

pic~gugel

kerana dapat maki hamun dari peminat2 bola sepak diatas kenaikan harga tiket yang mendadak...
sebab kaulah den dan family tak dapek poie stadium...
huhuhu...!

22 comments:

  1. den dah koba.. n9 mesti monang punyo..

    ReplyDelete
  2. dalam hati saya menyojkong n9~keh keh~

    ReplyDelete
  3. eh! bukan ko tiket dapek diskaun doploh hengget??

    ReplyDelete
  4. yang bogaduh-gaduh ni yang maleh nak nengok e.
    Tahniah kek nogoghi semilan.

    ReplyDelete
  5. aruchelsea,
    sudah semesti ea!..heheh!

    ReplyDelete
  6. kakngah,
    tu ke stadium paroi,kek shah alam 50 hengget!

    ReplyDelete
  7. kakpah,
    tu la pasal ea kan kak?

    ReplyDelete
  8. tahniah nogori...den sokong yg monang yo...dulu hai-o menangkan kelantan...hehe..

    ReplyDelete
  9. aanie,
    yahun depan dia g mana erk??

    ReplyDelete
  10. -Hoben Jang Hoben!!!!

    -FAM mmg patut kena maki.

    ~hahahaha

    ReplyDelete
  11. DZ,
    memang patutttt....!!


    penyu menagis siapa tahu...hehehehh!!

    ReplyDelete
  12. gituler adat permainankan ada yang menang ada yang kalah.. yang penting kerjasama...

    ReplyDelete
  13. kak long..tu yang akak selalu risau nak lopeh an anak2 poi stadium..mesti ado acaro gaduh2 ni..

    ReplyDelete
  14. FAM memang cokek darah... sobab rogo tiket tu gak kami kansel poe stadium... nengok kek skrin bosa jo

    ReplyDelete
  15. kakerna,
    tu lah pasal ea an kak?

    ReplyDelete
  16. ibuintan,
    tu pasal kaklong kono batal an nk poie,kang tak bwk2 anak po hal ea lak....tapi tulah tak larat nk baya tiket ea..

    ReplyDelete