penaja utama

15 August 2011

2 hari berturut-turut!


masuk fasa ke 3 kita berpuasa...

alahmdulillah..masih penuh puasa kaklong...

harap2 jangan lah tengah-tengah pose ni kita coti...

jika dikira-kira ujung2 besok baru coti kot....~heheheh~

besok kaklong yg tukang rasa bila memasak masa mantai nanti...
ngeeee...!


cuaca bulan pose ni?

boleh dikatakan tiap2 petang hujan...

tak lah terasa panas sangat...

kalau ada pun,tengahari tu jer...

lepas pukul 2,mula la mendung....


tapi tekak ni tak kira cuaca sejuk ke tak?

tetap nak yang sejuk dan lembut lagi yang manis...





mang aii...
dua hari berturut-turut buat benda alah ni...
laju jer masuk tekak...

:))

22 comments:

  1. eemmmm... kalau dok dengan mak, mesti ajak mak buat kuih tu petang ni. huhu! :(

    ReplyDelete
  2. blog_tip_kurus,
    baut sdri pun boeh..heheh!

    ReplyDelete
  3. shaza,
    kaklong panggil sagu gula melaka!

    ReplyDelete
  4. kak long..memang sodap tu kak long..somalam akak buek serimuko..tak sangko pulak tak sampai sahur..

    ReplyDelete
  5. kakerna,
    seri muka pun sodap gak kak kan?

    ReplyDelete
  6. fevret aku tu Long!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  7. DRsinga.
    aku tauuuu..sbb tu aku saje tunjuk..kehkehkeh!

    ReplyDelete
  8. cer bagi resepi ha...
    sagu kojong yg kito buek pongat dulu ado laei...
    pakai gulo merah buleh tak??
    tak koso nk boli gulo melako.

    ReplyDelete
  9. kakngah,
    keh kehk keh...!
    resepi?sonang nk mampuih ngah...
    malu lak nk bori....yg sonang ea kau googel yo...kok nk buh gulo merah pun buleh yo...

    ReplyDelete
  10. hahaha..saya panggil benda tu telur katak!

    ReplyDelete
  11. DZ,
    anak kaklong panggil mcm tu....

    ReplyDelete
  12. kaklong,
    kuih ni kita bole makan setalam.

    ReplyDelete
  13. den tgh coti wuwuwu....mlm td sampai mc nya

    ReplyDelete
  14. syida,
    ko blh join ngn kaklong!

    ReplyDelete
  15. mimi,
    hahhhh...bt apa kat dapo tu?

    ReplyDelete
  16. sayangsayangibu,
    memang punnn...sbb tu buat 2hari berturut-turut....heheheh!

    ReplyDelete
  17. suka buat tapi tak suka makan.. hari2 maun gomok ni kaklong

    ReplyDelete
  18. kaklong... jangan2 poso ponuh bulan ni, macam kakngah tu.. hehehe


    makan sojuk2 memang nyaman yo masuk ea kan Long... nak buek gakla nanti

    ReplyDelete
  19. ciksembang,
    boleh gak ea gitu..kaklong tak boleh gemok laa..tak tau kenapa?

    ReplyDelete
  20. ibuintan,
    ishhh..akak ni...hahahah!!





    kan kakkkkk....!sodap kannn!!!

    ReplyDelete