penaja utama

20 July 2011

ww....antara menu wajib,berbuka dibulan puasa..:))




20 comments:

  1. kuey tiaw!!!!!
    buh kucai lebih!

    ReplyDelete
  2. masak lebih sikit la~~haha~~

    ReplyDelete
  3. sedapp!
    tapi bebudak ni tak suka...
    maka ke paramla mencarik hahaha...
    ada 1 gerai tu je yg sedap...tak taula tahun ni ado laie ke x

    ReplyDelete
  4. kak long..udang e bolengkao tu yang menambah sodap tu..

    ReplyDelete
  5. ko saja letak udang-udang kat atas sebab nak ambik gambor kan..???
    biau nampak macam banyak udang...

    ReplyDelete
  6. kak,
    kita tengah gigih ganti puasa nih.
    udang itu sgt menggiurkan...

    ReplyDelete
  7. kak long !



    Rasa macam nak singgah aje bila balik dari rumah emak. Boleh tak ?

    ReplyDelete
  8. pergghh....dah makan konyang
    itu yg ponting kan?

    ReplyDelete
  9. wah.. long, dah test buek ko?

    sodap tu Long.. korang ubuh tak?

    ReplyDelete
  10. bujalX,
    klu bujal dtg sini...~he~

    ReplyDelete
  11. mimi,
    kaklong kat umah ni semuo ea suko...sebaikan?

    ReplyDelete
  12. kakerna,
    sudah semesti ea kan kak?hahahah!

    ReplyDelete
  13. drs,
    tak la doc,aku klu buat kuetiaw..mesti nk letak udang byk2,baru best..klu blh skli suap,sekor udang...hahahah!

    ReplyDelete
  14. reen,
    boleh sajaaaa...janji ada kek carot...hahahah!

    ReplyDelete
  15. sayangsayangibu,
    sudah tentu!..hahahah!

    ReplyDelete
  16. ibuintan,
    kaklong klu buek kuetiaw,klu tak do korang,macam tak longkap la kak...

    ReplyDelete