penaja utama

07 January 2011

mata

asalamualaikum...!


dari petang semalam

kelopak mata sebelah kanan bahagian bawah ni

asyik begerak-gerak jer....
*org nogori koba~asyik begharit yo

apo la hal eh ni....


ahli-ahli nujum blogger...

mintak tolong...!

sila telek yer....!



31 comments:

  1. nak monang kotes
    hahahahaha!!!





    pst.. mggu ni den dh monang 3 kontes :P

    ReplyDelete
  2. kalau saya selalunya jumpa org.

    ReplyDelete
  3. amboi kak ngah tu...
    banyak betul menang eh..



    kalau tangan kiri gatal tau lah sebab apa kak long !

    ReplyDelete
  4. waktu yang sesuai untuk jumpa pakar mato lah long oiii... :P

    ReplyDelete
  5. byk² la berdoa...jauhkan dari segala bala bencana..ekekekek

    ReplyDelete
  6. kak long, tak tau lah kebentulan ke apa.. dah 2 hari mata kita gerak2 jugak tapi belah kiri.. pastu kite cakap ngan encik suami.. die kate die pun slalu kena.. penyakitkah itu??

    ReplyDelete
  7. mungkin penyakit keturunan....hehehehe

    ReplyDelete
  8. kak long dah lamo tak donga begharit tu... kalau mato kanan selalu ea nak nengok bondo yg baek2

    ReplyDelete
  9. reen,
    tangan kiri?
    tak cuci kot?haahahah!

    ReplyDelete
  10. ibuintan,
    kalau cam tu, alhamdulilah...!

    ReplyDelete
  11. kak long,

    dah dapat berita baik lom, nilah sobab mato begharit

    nak dapek award, datang ambik yo

    ReplyDelete
  12. salam kak long

    kata orang nak tengok orang jauh..lama tak jumpa..tak tahu lah betul idak

    ReplyDelete
  13. kak long..kok kanan tu..nak jumpo orang jauh..eh..lupo pulak yang atek ko yang bawah..he he..
    insyaallah..yang elok2 tu kak long..

    ReplyDelete
  14. assalamualaikum kak long,
    hehe, teringat pula perbualan dengan kawan smealam kenapa matanya asyik nak gerak2 sebelah kanan...
    macam2 yg kami ulas
    dan yang pasti
    moga2 yang baik2 saja,kan kak long

    ReplyDelete
  15. ibuintan,
    timo kasih yo...nanti kaklong publish..!

    ReplyDelete
  16. srisolehah,
    sape la agak nya yer?..hehehehe!

    ReplyDelete
  17. pengumuman ya :)

    p/s-Kelebihan kepada Ahli Alinac Shoppe..setiap pembelian Shock Sale..anda akan mendapat point kumpul sebanyak Rm6 secara percuma!!!

    http://www.alinacshoppe.com/2011/01/shock-sale-promotion.html

    ReplyDelete