penaja utama

12 December 2010

walimatul urus


asalamualikum....


semalam kaklong sekeluarga memanuhi udangaan majlis perkahwinan....
majlis diadakan di Dewan Tengku Censelor UM..

lambat sikit sampai...
pengantin dah pun besanding....

dah nak besantap pun...
tapi...
sempat gak ambil gambar...

~
~
~
~
~
pasangan pengantin....
berbaju merah...!





pelamin...
sempat gak snap...
walaupun pengantin nya dah tak ada...
ringkas tapi cantik...!




pic-pic yg sempat disnap...
tengok...
papa berpeluh melayan beriani kambing....
hehehehe






masa balik papa bawak bebudak ni tengok ikan kat DC pulak...
menjerit-jerit budak kecik dua orang ni tangok ikan.....
muahhahhhh....!

minggu depan ada jemputan lagi....!


10 comments:

  1. salam kak long..akak pun suko tengok ikan..
    dah tuo.malu lak nak menjorit..he he..
    tonang raso hati..bilo dapek nengok ikan sodang beronang tu..

    ReplyDelete
  2. Wah...Dewan T Canselor. Tempat ckLah Grad 2 kali. Tempat ckLah periksa banyak kali....tempat ckLah menerima bantuan longgokan pakaian derma setelah asrama terbakar. Macam2 kenangan di DTC ni...Tapi dulu tak pernah tengok orag kawin kat situ.

    Banyak lagi ke jemputan kak Long? Selamat bersalam keruk ya!

    ReplyDelete
  3. kakerna,
    memang riang boto bdk2 duo orang tu kak...sampai ajak balk pun tak nak...!

    ReplyDelete
  4. cklah@xiiinam,

    bertuah cklah yer...!

    husban kaklong ckp...besok akalu ada rezeki nak terima menantu...nk buat kat situ gak...klunstaff yg sewa murah sikit...


    minggu depan ada jemputan kat rumah TNC(HEP) prof.rohana..kat bangi...
    kakngah cakap nak join sekali...

    ReplyDelete
  5. ala tak kesahlah kalau lambek pun. janji soru tak lopeh hahaha...

    ReplyDelete
  6. kakpah,
    x miss doh..laie pun ramai laie tetamu maso tu...lain la kok dah selosai...hehehe!

    ReplyDelete
  7. Awat xbergambo kat pelamin hehehe

    ReplyDelete
  8. mimi,
    auww..! malu ai...hikhikhik..!

    ReplyDelete
  9. Tinggi betul pengantin nak naik ke pelamin..




    Lambat lagi best.. Takyah susah-susah nak cari tempat..

    ReplyDelete
  10. reen,

    op koz...tak payah nak melilau cari tempat duduk...hehehe

    ReplyDelete