penaja utama

13 December 2010

special ker....?!

asalamualaikum...
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~

mee kari special....

cehhh......! pasan kau kaklong....!

tapi menu ni memang sentiasa dinanti-nati kan oleh suami ku...

faverate dia...
mesti makan berulangkali...

kalau makan kat luar ada menu mee kari...
rajin gak dia megoder,tapi musti cakap.....
"ermmm....tak sesedap mama yang buat...."
yoooo la tu....
bukan tak nak buat selalu....
keje nya lebih sikit bila buat mee kari ni...
kalau mee soup ker,mee hailam ker....
sonang yo....
lobor an yooo...

hehehehe...!

20 comments:

  1. apek,
    tak po sok kok ado joki ngaso la yo..hehehe..

    ReplyDelete
  2. kaklong,takkan keluar an gamba yo..kato sodap...meh la tgk resepi.
    leh yo cubo2.kito raso air tangan kaklong pulak..jom lah main masak2 sekali..kali ni kklong jadi omak..naaak?hehe

    ReplyDelete
  3. kakanim,
    hahaha..maleh nak tulih resepi eh...

    alaaa..mee kari yo..bebdk pun tau resepi eh..hahaha...

    tak po la kak,den amek resepi kek blog akak yo la...

    ReplyDelete
  4. kak,
    meh la dtg umah kita.
    jgn lupa bawak kek gula hangus, sup ikan, mee kari ni pun bawak jugak.apa lagi ek?

    ReplyDelete
  5. Terliur la kak long...Huwaaaa...

    ReplyDelete
  6. kak long semalam ado ko mamak bagi sya rojak kuah eh kari
    potong betul
    baik makan mee kari kak long kan?
    nasib jauh, kalu dokek mahu jugak terjah dongan muka tak malu boleh? ;p

    ReplyDelete
  7. nampak menyelerakan ! terliur weh !!

    ReplyDelete
  8. ohh kak long, my peberet jugak tu..

    kok isteri buek kato tak yo sodap memang ngengado la tu

    ReplyDelete
  9. syida,
    tunggu tahun depan..yer...tinggal berapa hari jer lagi tahun depan kan?

    ReplyDelete
  10. iaman,
    sila lap air liur tu yer..hehehe..

    ReplyDelete
  11. sayangsayangibu,
    mamak sengal mano tuh...?

    ReplyDelete
  12. bungakuning,
    lap air liur tu dulu yer...hehehe

    ReplyDelete
  13. ibuintan,
    bukan mengado-ngado laie tu...menyampah laie ado ,hahahah..!

    ReplyDelete
  14. kak long, feveret kita jugak tu.. kalau masak suka letak kerang banyak2..

    ReplyDelete
  15. shaza,
    kaklong ikut cara org2 cina makan..kerang tu asing kan,bila nak makan baru tambah kerang...lagi mabeles...!

    ReplyDelete
  16. kak long..kalau dah spesel..dan dapat pujian tu..dah tontu sodap tu..kak long..tulih la resepi e..nak yo akak cubo..akak memang jarang buek mee kari ni..beso e goreng yo..

    ReplyDelete
  17. kak erna,
    osah tak cayo eh akak tak tau resepi eh...hahaha...!

    kak,googel yo..sonang...!

    ReplyDelete
  18. Kalau tak kita, siapa yang nak masakkan ye tak kak long ?

    Pulak tu kalau letak kerang ngan tahu kering... shedapppp !

    ReplyDelete
  19. reen,
    kaklong letak kerang asing,nak makan baru taruk...klu tak bebdak ni diasing kan kerang tu...membazir jer...

    ReplyDelete