penaja utama

09 November 2010

PANTAI..?

salam.....

cuaca agak panas.....

nak pergi ke kg abdullah hukum.....

en.papa....ikut dari sg .besi masuk jalan PANTAI......

lalu PANTAI DALAM.....

lalu gak jln PANTAI BARU......
.
.
.
.
.
.
balik......
.
.
.
.
.
.
en.papa tanya...lepas ni nak pergi mana?

nk ke nilai3 ke nak mandi sungai dulu?

mama ckp gi nilai3 dulu.....

haziq ckp nak gi mandi sungai dulu

si kakak menjawab....

kita dah lama tak pergi PANTAI....mandi laut..!

haziq jawab........
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
laaaa...tadi kan baru lalu PANTAI.....

nape tak singgah jer....


gulpppp...!





22 comments:

  1. pandai si haziq mombori jawapan. Jom kaklong.. poi pokdeksen.

    ReplyDelete
  2. kakpah,

    iyo la kak dah lamo tak poie PD kan?

    ReplyDelete
  3. jgn poi PD time Indon ado gunung berapi melotup.tak pasal2 kang ado tsunami.walau pun kocik tapi malang totap tak berbau..akak dah kensel cuti2 ke PD hjg2 thn ni..nak poi Pantai poi lah pantai kek sbn kang jgn masuk hosp pantai pulak..

    ReplyDelete
  4. hehehe..


    pandai mano lak tu ?


    nak senang pantai tipu-tipu jer kak long...

    ReplyDelete
  5. memang banyak pantai kat kl ni.tapi airnya takde.

    ReplyDelete
  6. kak long..pantai yang tak ado pantai..kek somban pun ado kak long..
    kak long nak cari apo kek nilai3 tu..he he..

    ReplyDelete
  7. pandai betui ank akak buat lawak...hihi

    ReplyDelete
  8. tijah koba kek PD dh ado zoo..
    jom kito g gegamai ha....

    ReplyDelete
  9. Pantai Dalam tu lautan ta** huhuhu

    ReplyDelete
  10. Bila nak pergi PD tu? Jom buat rombongan cik kiah.

    ReplyDelete
  11. kakanim,
    akak ni menakut orang yo..huhuhu..!

    ReplyDelete
  12. reen,
    pantai tipu2?..kat mana tu?

    ReplyDelete
  13. kakerna,
    carik brg nak sedokah kek org baco yassin kek kampung nanti...:)

    ReplyDelete
  14. bada,
    nak tegelak kaklong masa tu...puas tahan..hehehe

    ReplyDelete
  15. mimi,
    tak tau bila nak pegi...:(

    ReplyDelete
  16. kakngah,
    moh..dah lamo tak poie kan?

    ReplyDelete
  17. yb 1,
    memang pun..lalu jer dah bau...:(

    ReplyDelete
  18. yb 2,
    nanti roger2 la..

    boleh bt bbq...:)

    ReplyDelete