penaja utama

07 June 2010

TAK TUMBUH LAGI...!

pagi ni saya dikejut kan satu soalan dari haziq...

haziq: "mama,masa mama bersalin ari tu,mama ingat tak?"

saya : "apa dia?"

haziq: "papa ada tanam baby pun pusat kan(uri),nape tak tumbuh2 lg"

kah kah kah...!

macam mana mama nk jawab haziq oiii..!


*tapi betul gak,selalu nya kalu kita tanam apa2 mesti tumbuh kan?..

11 comments:

  1. Adus...nanti MakLah fikirkan jawapannya ya Haziq!

    :)

    ReplyDelete
  2. itu la.. ingat kan baru nk mntk pandangan cikgu kita ni...hihihi..!
    :)



































































    ;

    ReplyDelete
  3. ha..apo nak dijawapkan tu? wakakakaka

    ReplyDelete
  4. Jawablah "Nanti papa tanam yg lain. Dalam 9 bulan esok nampaklah 'hasil'nya hehehe

    ReplyDelete
  5. AI;
    sakit perut kaklong golak semalam..
    wakakah...

    ReplyDelete
  6. YB;
    hisk YB ni...ngt kaklong kilang ko?
    hahahaaa!
    tp si haziq ni memang suka ngn bby:)

    ReplyDelete
  7. mama.. nape gg atok x tumbuh lg???
    larikssss!!~

    ReplyDelete
  8. nti kau ngahhhhhhhhhhhhhhh..!

    ReplyDelete
  9. Kalau Haziq dah suka dgn baby, bagilah dia adik hehehe

    ReplyDelete
  10. Sib baik anak aku xtanya soklan hak ni hahahha....kalo x masak gak nak pikir tu

    ReplyDelete