penaja utama

13 March 2012

masjid tanah,melaka.

ahad lepas kaklong sekeluarga ke masjid tanah,melaka...
menghadiri majils perkahwinan rakan sekerja papa...
pergi secara rombongan meniki bas...
kakya dengan dania tak pernah naik bas lagi..
menjakun sekejap dia orang..
kedepan ke belakang dia..
buat macam rumah sendiri..miahahahhah...

sebelom bertolak bergambar dulu depan bas...

dania,kakya &kakyien..
haziq?jangan ditanya..dia memang tak suka nak bergambo...huhuhu..!

 dua orang budak yang teruja nak bergambo kat pelamin....
heheheh...

 ni lah pengantin nya syafina...

sempat ambil gambo kat luar jer...
kat dalam dah penuh..
tak kose nak bersesak-sesak...

SELAMAT PENGANTIN BARU...

masa balik singgah sekejap kat Pantai Puteri...
sempat lah budak2  dua orang ni mandi..
budak2 yang lain tengok jer sebab tak bawak baju mandi..
kaklong dah memang standby siang2..
heheheehh!


sempat juga beli ikan segar kat situ...
ikan parang sekor,sotong sekilo dan ikan pari...
kawan2 papa heran,papa siap standby bekas isi ikan lagik...
kaklong cakap kami memang standby semua ni....
ada 2 orang yg dapat tompang bekas kami tu..
tak boleh reramai..dah penoh.....
sebab bekasnya bukan besau benau....
heheheheheh!

16 comments:

  1. gamba anaknya je~~maknya mana?

    ReplyDelete
    Replies
    1. maknya?

      tak per lah selalu enterprem..jemu pulak org tgk...miahahah!

      Delete
  2. berapa bijik bas sampai ke rumah pengantin? :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebijik jer..kang byk nau yg pegi..takut tak cukup pulak lauk kat rumah pengantin tu...heheheh!

      Delete
  3. rombongan 1 bas UM ke Melaka.dapat telur pindang tak..hi2...tak singgah kat coconut shake tepi jalan sblm pantai puteri tu..kalau lalu, mesti ramai yg beratur panjang nak beli..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tolor rubuih beso yoo...heheheh!


      ado npk kodai tu kek topi jln tu..mang ai..kan main ramai...smpi ado yg dlm bas tu heran laa,,,hahahahah!

      Delete
  4. Replies
    1. ado gambar ea ngah..
      osah ea lak budak tu......

      smpi maleh mama ea nk post kek sini maluuuu...hahahah!

      Delete
  5. Seronok juga sesekali naik bas rombongan kan? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha'ah...dh lama tak nak bas kak....

      Delete
  6. ni nak pegi kenduri kawin ke nak mandi manda sambil soping ikan?? hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sambil menyelam minum air dik...kehkehkehhhh

      Delete
  7. tadi dah tulih. Ontah komano plak poi e..

    ReplyDelete
    Replies
    1. lahhh..mano pulak poie ea...kihkihkihhhhh...!

      Delete
  8. kak long..budak2 kalau dapek naik bas..memang meriah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang bona ea dio orang memang tak ponah naik bas..tu yg buek mcm umah sdri tuh....hehehehe!

      Delete