penaja utama

05 January 2012

maafkan saya...




terima kasih semua yang mendoakan kakyien...



maaf semua,kira masih belum sempat membalas komen-komen yang lepas....




maaf juga kepada adik ipar yang lagi seorang ni....



sebab lambat melawat orang baru...


lahir 25 dis 1011


kaklong di JB masa tu...


kendian,sambung cuti duk kat kampung lagi


datang melawat pun dah malam...


31 dis 2011



tahniah atas kelahiran puteri ke-2 mu...


nama?



alamak mama tak ingat sorry sayang!..


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

..
.
.
.


gambar pun cilok dlm h/p papa...

kakya cakap baby nasik maklang dah kuar...

hahahahahha....



bertambah lagi bilangan anak buah papa....

10 comments:

  1. Comelnya dia... semoga membesar dengan sihat. :)

    ReplyDelete
  2. bujalX,
    kau dah silap dik,ni anak kaklang...heheheh!

    ReplyDelete
  3. kakngah,
    ontah,
    tak nak ulas lobih lanjut...
    heheheh!

    ReplyDelete
  4. drsinga,
    menantu kau tu ckp,masa maklang dia peknan,dia ckp maklang tu ada baby nasik,sbb makan nasik jer...hahahahah!

    ReplyDelete