penaja utama

14 November 2011

tabah kan hati mu sayang..

Hari ini,14 nov 2011,detik bersejarah buat anakanda sulongku....NUR ASSYAFIREEN 
hari ini SPM bermula buat mu serta kawanmu yang lain,tabahkan hati ketika menjawap soalan2...
doa mama sentiasa mengiringimu....
usaha dan tawakal...
buat yang terbaik...
apa pun jua keputusan,kita terima dengan terbuka....


KAK YIEN...
mama sayang akak,sama macam macam mama sayang adik-adik kamu,kasih sayang mama tak ada nilainya buatmu,segala terguran dari mama dan papa,akak anggap lah satu nasihat dan nasihat,bukan marah,bukan benci...tapi itu semua untuk masa depan akak....

pagi tadi,macam biasa akak salam mama,cium mama,tapi pagi ini lebih dari biasa,akak mintak mama doa kan akak,iyer kak,mama sentiasa mendoakan mu,mama peluk akak,mama cium dahi akak bertalu-talu....yer kak....buat mana yang termamapu dari akak...masih terasa hangatnya pelukan akak,dengan linangan airmata akak dan mama...mama halal kan makan dan minum akak,serta susu yang mama bagi dari saat mula kelahiran mu...


SEMOGA SELAMAT SEMUANYA...
SELAMAT MENDUDUKI SPM...!


mama,papa dan adik-adik sayang akak...



20 comments:

  1. Good luck....semoga dipermudahkan. Amiinn...

    ReplyDelete
  2. sedihnya baca .. sayu je .. selamat menduduki peperiksaan .. Amin ..

    ReplyDelete
  3. wish all d best utk k.yien..
    mkngh pun doakan yg terbaik utk akak.

    ReplyDelete
  4. selamat berjaya kakyien.
    jawab dengan tenang..doa semua mengiringi kak yien dan kawan2 semua.

    ReplyDelete
  5. insyaallah, Allah mudahkan jalannya..aminn ;)

    ReplyDelete
  6. all the best..smoga dapat menjawab exam dgn baik:)

    ReplyDelete
  7. moga kakYien berjaya dgn cemerlangnya

    ReplyDelete
  8. semoga berjaya kak yien....
    kita pun berdebar gak kan kak long....

    ReplyDelete
  9. Semoga kakak tenang menghadapi spm nehh...Doa ibu akan sentiasa bersama kakak,itu yg terbaikk...!!

    ReplyDelete
  10. wishing ayien all the best.. Semuga berjaya.

    ReplyDelete
  11. semoga anak akak boleh jawab soalan2 SPM tuh dgn jayo nyer...amin...

    ReplyDelete
  12. sodih lak baco n3 ni...
    gud luck kak yien!

    ReplyDelete
  13. TERIMA KASIH KEPADA SEMUA YANG MENDOAKAN KAKAK!

    BUDI BAIK KALIAN HANYA YANG MAHA ESA SAHAJA DAPAT MEMBALASNYA...INSYALLAH!

    ReplyDelete
  14. Semoga berjaya Kak Yien!! Sesungguhnya kejayaan anak2 adalah yg paling berharga buat ibu dan bapa..

    ReplyDelete
  15. mah haku garukan Dak Bujal tu boleh??!!

    ReplyDelete
  16. drsinag,
    kau panggil beldozer suruh garuk kan..hehehe!

    ReplyDelete