penaja utama

19 September 2011

dah baik....

alhamdulillah...
kaklong dan sikenit 2 orang tu hampir beransur pulih...
terima kasih kepada kawan2 yang mendoakan...
budi baik kalian..tak terbalas dengan kata-kata...
hanya ALLAH shj yg dpt membalasnya...

kepada DIA...
kaklong ucapkan ribuan terima kasih...
kerana sudi bertanya kan khabar kaklong melalui sms...
terima kasih doc...
terharu sungguh rasanya....

dalam kaklong demam2 hari tu...
nasib baik lah si faris tak ada...
dah seminggu dia dan umi nya balik kelantan...
atuk faris masuk wad...
rupanya ada hikmah nya...
kalau tak dengan dia2 sekali demam agaknya....

dalam pada demam2 tu pun sempat lagi kaklong memenuhi impian diri sendiri...
iyalahh...kalau kita sendiri yang tak buat siapa lagi kan...
bak kata kakngah...
orang lelaki kalau demam..bergulung dalam selimut...
kalau kita,nak tak nak kena kuat kan semangat...
kena bangun gak..kalau tak dapor tak berasap...
anak2 jawapnya kebulor la....

puding buih...




dah lama sangat teringin nak buat...
makan sejuk2..sedap  jer masuk tekak...
lembut jer masuk kemulut...

nak resepi?
sila gugel yer.....

18 comments:

  1. Betul tu kaklong, orang lelaki kalau demam duduk bawah selimut (kadang2 siap mengeluh2 lagi). Kita jugalah yang jadi superwoman, menggigil pun bangun masak. :)

    ReplyDelete
  2. xnak resepi
    tak koso nak buek.
    nak puding eeehhhh......

    ReplyDelete
  3. lega bila anak2 dah sihat kan?..salam kenal..

    ReplyDelete
  4. Alhamdullilah anak2 akak dah sihat...

    Saya kalau demam tak bergulung dlm gebor...hahaha

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah dh sihat....
    takkan buek an utk kakngah yo kak...den pun nak
    ;)

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah..kak long dan anak2 dah sihat.
    akak kalau domam pun akak begulung yo dalam selimut kak long..tak dayo nak nengok dapur doh.

    ReplyDelete
  7. heh heh hehhhhh......
    kalau ko dekat... aku hantor sendiri ubat....

    siap bawak injeksyen sekali..


    *hugs*

    ReplyDelete
  8. mummy_ayu,
    lega...salam kenal kembali..:)

    ReplyDelete
  9. dadyziyyad,
    org lelaki memang mcm tu...huhuhu!!

    ReplyDelete
  10. mimi,
    kau pun nk yo ko?heheheheh!

    ReplyDelete
  11. kakerna,
    anak2 akak dah bujang...dah buleh buek sdri...sonang la cm tu kan kak?

    ReplyDelete
  12. dr.singa,
    kaklong klu demam,memang suka srh doc.injek...cpt baik...!
    tq doc...

    ReplyDelete
  13. Kaklong kuat semangat. Kalau kakak demam dah tak larat nak buat jelly mengancam tu....

    ReplyDelete
  14. kak long nk puding sikit...sedap nampak....

    ReplyDelete
  15. betul kak long.. walau demam tetap kena kuatkan diri demi ank2

    ReplyDelete
  16. kak long resepi puding buih tu nampak sodak lak ;p

    harap dah sembuh sepenuhnya sekeluarga ye...

    ReplyDelete