penaja utama

13 September 2011

adik pulak..:((

dah masuk hari kedua minggu ni...
kaklong dlm delima nak mengupdate blog...
mula kakya tak sihat...
dah bawa jumpa doktor...
sekarang on off jer panas badanya...
lepas tu dania pulak....
pun dah bawa jumpa doctor...
asyik nak menepek jer ngn mama dia....
merengek jer....
tak bagi kaklong pergi jauh sikit...
"mama...anya panggil mama..."
"mama...jangan lah marah anya.."
dan yang tak boleh tahan bila dia ckp...
"mama...sian kat anya.."

adehhhh...kena lah mama dia sakit sama..:(

nak menyusu pun berpangku...
klu tak,pandai jer cari pot sendiri....










ni pun curi-curi mengadap laptop sementara dia orang overdose kena ubat...
hehehehhe...!!

6 comments:

  1. semoga mereka kembali sihat.. amin..

    ReplyDelete
  2. kak long..kalau anak domam..memang omak e yang kelam kabut..

    ReplyDelete
  3. semoga sembuh dgn cepat!
    i mis u kak!

    ReplyDelete
  4. Alahai...sian kt anak2. mmg skang ni musim x sihat kak long. ai ni pon dah melarat2 demam x ilang. tp dtg gak le keje. memanjang je mc. bebudak pon demam on/off...

    ReplyDelete
  5. penutup eh nanti mesti omak eh lak yg domam...

    ReplyDelete
  6. ye btl tu apa si kakngah cakap...ni musim2 jerebu teruk ni lgla mudah demam huhu....

    moga semuanya cpt sihat

    ReplyDelete