penaja utama

14 July 2011

layak ke tak?


senja ahad ari tu...
sebelom menunaikan solat maghrib...terdengar kat belutin alwani 501...

"mulai esok,sesiapa yang lahir tahun 1994,boleh melawati lama web PLKN,untuk melihat kelayakan menyertai PLKN 2012"

wah..tak lengah lagi..suruh kakyien tengok kelayakan dia...
dua tiga hari duk masuk laman web tu...
error ajer...
suruh orang tengok,macam tak ikhlas jer...
susah sangat nak masuk....!
~huhuhuhu~

semalam akhirnya berjaya masuk...
itu pun kejap ada kejap tak der...
macam biskut...

last2...
tekan dua tiga kali,ni lah keputusan nya...
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~

kalau tak jelas sila klik gambar yer...

kakyien layak menyertai PLKN tahun depan....
harap2 tak dihantar jauh2...payah den nak poie menjongok ea...

12 comments:

  1. nak buat menantu yang ni... jauh sangat beza umurnya....
    den tunggu yang spek mata besor tu lah....

    ReplyDelete
  2. samo lah dgn anak bujang akak yg no 5 tu kaklong..kemano?tak tau lagi..
    alaaaahai tak ponah berpisah dgn anak bujang bongsu ni kaklong oi...sayuuu yo hati ni hah..

    ReplyDelete
  3. selamat ber plkn....
    den time 1994 sibuk nak pmr hehehehe

    ReplyDelete
  4. kok dapek plkn blkg rmh makyong sonang den nak p hantar lauk tetiap minggu..
    :P

    ReplyDelete
  5. Takde kawan nak borak eh Kak Long...

    ReplyDelete
  6. kak long taun dopan tu kan..dah tau sekarang..copek kan..

    ReplyDelete
  7. drs,
    tu la pun yg aku nak kenen kan..hahaha!

    ReplyDelete
  8. kakanim,
    samo la kito kan kak..huhuhu

    ReplyDelete
  9. mimi,
    den dah beranak sorang..hahaha!

    ReplyDelete
  10. kakngah,
    mintak2 la ngah,kok tak payah den nk poie jongok ea...

    ReplyDelete
  11. kakerna,
    tah ai..dulu lambek dapek tau ea kan?

    ReplyDelete