penaja utama

11 June 2011

dan..jawapannya adalah..!!!!


kaklong nak minta maaf banyak2...
pasal entri semalam...

ramai yg tetanya-tanya...apakah bendanya itu....
sehingga kan ada yg tak mahu menjawap,sebab tak ada hadiah...
hehehehe!!!!

sorry la kakngah...
kaklong tak mampu nak bagi....
kehkehkeh!!!
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
dan.....
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
jawapan nya adalahhhh...!!!!
~
~
~
~
~
~
~
~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
dah lom?
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~~
~
~
~
~~
~
~
~
cukup?....
heheheheh!!!
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
jawapannya ialah...!!!

APAM LAMPUNG.....


ni makan orang pantai timur....
kaklong tahu pun,sebab tengok kat pasar malam bangi ada jual....
tempat lain tak pernah nampak lagi...
sebenarnya,dah lama pun pic ni..
duk simpan dalam folder...

rasanya?
not bad...!!!
ok lahhh...!!!

18 comments:

  1. oooo.... macam apam manis gak kot nih..



    .

    ReplyDelete
  2. aaaaa kesian daku..
    langsung tak pernah dengar long hahaha

    ReplyDelete
  3. baru 1st time nmpkn dengarn tau.. huhu.. atas die ape ??

    ReplyDelete
  4. kak long..osah he lah akak tak boleh jawab..baru potamo kali donga ni..

    ReplyDelete
  5. laaaaaaaaaa apam... musti manih tu kakLong kan!

    ReplyDelete
  6. tasikM,

    ooo..nama lain dia ampam manis eh?

    ReplyDelete
  7. mimi,
    kasiaaannnn...!!!heheheh!!!

    ReplyDelete
  8. jeelyjelly,
    kelapa tu sayang oii...!!!heheheh!!

    ReplyDelete
  9. kakerna,

    kaklong pun pestime,kona tu kak...heheheh!!

    ReplyDelete
  10. ibuintan,
    kaklong pun baru tahu namo lain ea apam manih...kehekehekh!!!
    kok tak,haram tak tau...!!!

    ReplyDelete
  11. Kakcik ingatkan roti bun... :)

    ReplyDelete
  12. adik beradik ngan apam balik ke??

    ReplyDelete
  13. apam lampong? tak ponah donga lah kaklong.

    ReplyDelete
  14. kakchik,
    sekali tgk memang mcm roti...!heheh!!

    ReplyDelete
  15. kakngah,
    apam balik?
    arwah mak panggil apam dewa kan...?

    ReplyDelete
  16. kakpah,
    ado yg makan pelompang kang ni...hihihihi!!!

    ReplyDelete
  17. Dak SyidaGorjes kata...
    makan kelapa..
    kang cacing!

    ReplyDelete
  18. drs,
    tapi ko kan suka dgn kelapa?...:P

    ReplyDelete