penaja utama

21 June 2011

ambil kesempatan!



sekarang malas nak blogwalking lama...
baca n3 bloglist terkini kawan sahaja...
mana yang sempat komen..
kaklong komen...
mana yang tak...
maaf la yer....



sekarang bila ada jer masa terluang sikit....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

adehhh...ngantuk giler...!!!
sebelum pukul 10 malam harus masuk tidur...


macam orang bunting pulak kau kaklong....
heheheheh!!!




*bunting@peknen yer...
bukan bunting, banner tu....!
heheheheh!!!

17 comments:

  1. peknen bebtul baru tau~haha~~

    ReplyDelete
  2. jom tido!


    ehh...br kul 10 pagi lak ha

    ReplyDelete
  3. bujal,
    tak..!sebab ada pendinding..hehehe!!

    ReplyDelete
  4. mimi,
    nak tidor skrg mato hari tgh naik...tak elok tuk org bunting...hehehe!!!

    ReplyDelete
  5. hahahaaa...
    aku pakai pendinding tu pun preknen tau!!!

    ReplyDelete
  6. drs,
    mulut ko jgn la masin hendak nya....!!!
    takat ni alhamdulillah....
    ok jer..tapi tak tau la akan datang..:(
    dah nak masuk 7 bln aku menggunakan ya..ngeeeee!!!

    ReplyDelete
  7. kak long samo la tu..sampai anak akak kato..orang minum glucos jadi sihat..apasal pulak mak asek ngantuk yo kato e..he he..

    ReplyDelete
  8. kakerna,
    osah ngatuk ea kak..kono glucos pun tak jln dah raso ea..heheheh!!!

    ReplyDelete
  9. nak gak tengok kak long bunting..

    haha..

    ReplyDelete
  10. reen,
    tahun dopan yooo...heheheh!!!

    ReplyDelete
  11. bunting la kaklong oiii... takdo salah ea.... hahaha dayo ko bawak porut lae

    ReplyDelete
  12. kak long, macam same je ngan kita.. entah2 ade tak.. ngehngehngeh

    ReplyDelete
  13. kakngah,
    aikk..kau pun tido gak ngah?!...hihihih!!

    ReplyDelete
  14. ibuintan,
    dah berumor ni payah sikit lak kak,honggeh!..kehkehkehkeh!!

    ReplyDelete
  15. shaza,
    welcome 2 da klab..hahahah!!!

    ReplyDelete