penaja utama

19 April 2011

imam muda 2011..wogih den pun ado...!


yeaaa...yeaaaa...
den suko ,den suko!!!
rancangn IMAM MUDA 2011..dah bermula...
kali ni lebih hebat lagi...
ada peserta dari singapura & brunei lagi...

kalau nak tengok calon sila klik kat sini yer..
nanti kalau kaklong copy..marah pulak tuan punya blog...
tadi,puas gak mengoogel..tak ada pulak gambar calon2 nya....
belom keluar lagi kut...

kaklong paling suka sebab,peserta nisimilan pun ado...
fatah namo ea...
@bang chik...
asal dari kolo pilah...
kek kampung mano,lom tau laie..
best..best..best...!

tapi kaklong paling suka dengan seorang mursyid ni...


Tuan Hj Asmawi.

kalau dengar suara dia teringat rancang Syahadah yang disiar kan dibulan ramadhan...

semua peserta-peserta nampak hebat2 belaka...
moh kita tunggu rancangan seterus nya....

19 comments:

  1. tak dapat nak tengok sbb aqid nak tgk cite lain =(

    ReplyDelete
  2. syida,
    apa lagi pasang la tv lain...heheheeh!!!

    ReplyDelete
  3. pasni ramai pempuan2 start usha laki blk haihhh...kata deme calon2 suami tu

    ReplyDelete
  4. tv??
    apa tu??
    ( sejak 2 hari ni den tak kenal tv...)

    ReplyDelete
  5. drs,
    laa..kesian nya...
    pergi cepat cari dakdak baru...huhuhu!!

    ReplyDelete
  6. Calon2 menantu yang cemerlang...

    ReplyDelete
  7. wahh..yo ko ado wogihih kito?..camni kono sokong nih..

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. kesian kat DrSinga !


    Nasib baik si Along suka. Saya layan dengan dia aje.

    ReplyDelete
  10. reen,
    hahaha!!


    oo..along minat yer..angah?

    ReplyDelete
  11. Salam.
    Rancangan seperti inilah yang kita mahu. Jangan dok asyik dilanyak dengan hiburan yang banyak tak baik dari baiknya. Tahniah buat pihak berkenaan.

    TQ. Ziarah.

    ReplyDelete
  12. Salam kaklong,

    Waris ke dia tu? Entah2 satu kampung dgn tijah hehehe

    ReplyDelete
  13. Yg Singapura dan Brunei tu mcm nak penuhkan kuota aje. Harap2 mereka dapat memberi saingan yg hebat.

    ReplyDelete
  14. admin P@P,
    betul tu..menyampah tengok dia org terkinja-kinja..nanti bila dh abis rancangan tak ada hal tuju!

    ReplyDelete
  15. wslm ybn,
    waris saru negeri la yb..heheheh!!

    ReplyDelete
  16. yb2,
    yer agak nya kan...nanti kata pula tak pedulikan negara jiran.

    ReplyDelete