penaja utama

28 December 2010

ya ampunnn...!

asalamualaikum..!


dah masuk hari ke-2 kaklong menjalan kan tugas baru...!
masih lagi merasa tak sesuai lagi....
maklum la...dah lama tinggalkan bidang ni...
insyallah....bila dah sesuai balik...
tak la berasa penat sangat...

nak tahu lagi?
maaf laaa...belum masanya nak bagi tahu...
ai maluuuu....
ahaksss..!

tapi kaklong rasa adik Ms.Lilies kita dah tahu kot....
almaklum la,semalam dia bergossip dng kakngah....
musti kakngah dah bagi tahu nya....
*serkap jarang ni....hehehe...
tapi kalau dah tahu pun jgn beritahu sesapa yer dik...
ni amanah.....
suiiihhhhhhh....diam tauuuu...!
alamak cam bebudak lak kau ni kaklong....hehehehe!

DAN

dikesempatan ni juga Mama nak ucap tahniah buat Boboy...
yang dah khatam al-quran ahad lepas...
maafkan mama kerana tak dapat bersama meraikanya...
tapi mama terharu,masih ada orang lain yang sudi nak buatkan majlis itu tuk boboy...
dapat gak menumpang kasih orang lain kan?
macam tahu2 jer mama tak dapat pergi...
siang-siang dah sponsor bunga telur tu...ada gak penganti kan?
walaupun murah jer bunga telur tu...
mama harap boboy suka....
lebih-lebih lagi Mummy tuuuu....
hehehehe...!

boboy yang sewaktu kecil nya,
kuat melalak,yg overweight,yg tak kisah tinggal dgn sesapa pun...
yang mama selalu dukung...kalau mummy balik kampung...
tapi yang paling mama bangga...
anak2 buah mama tak pandai panggil MAKLONG....
panggil mama...
semuanya bermula dari ADAM@BOBOY




kenagan terindah mama& adam~thn 2000@ melaka...

mama sayang boboy..!

23 comments:

  1. kak long..sajo yo kak long kan..dh la..suspen yo ni ha.bila la kak long nak buek pengumuman ni..

    ReplyDelete
  2. aku nak tanya mslilies lah.....!!

    ReplyDelete
  3. Anak2 cepat membesar. Bagai tak terkejar rasanya..

    ReplyDelete
  4. kak long, boboy tu anak kak ngah ke???

    ReplyDelete
  5. muahahahaha

    ai dah tawuuuu!
    ai dah tawuuuu!

    ReplyDelete
  6. mimi : alif lam lam ha. kalau pecah rahsia, bedosa.


    umang aiii.. gambar klasik!
    yg kek kepalo kekuro tecatuk tu xdo ko??? osah comey eh lak ai ank den....

    ReplyDelete
  7. umang aiiiiiiii..po rahsio ea tu, bosa projek ea ni

    ReplyDelete
  8. rahsia yo...takpo lah..eden tunggu je la yo..sampai kaklong umum.. :P

    ReplyDelete
  9. salam..cuba check ada tak nama anda?

    http://www.alinaclover.com/2010/12/khas-kepada-peserta-giveaway-jom.html

    ReplyDelete
  10. kaklong, apo yang kau nak rahsio bona ni kaklong. bagitau la copek!!

    ReplyDelete
  11. eeeeeeee tak aci lah..


    malam ni kita PM kak long kat fb eh ? boley arrr..

    ReplyDelete
  12. drS,
    dia x kan bg tau nya...hahaha!

    ReplyDelete
  13. kakngah,
    tak do lak gambar tu.yg ado kek topi tasik tu yo...heheheh!

    ReplyDelete
  14. ibuintan,
    jgn tak cayooo...! hahahaha

    ReplyDelete
  15. reen,
    aci? ada kat uumah munu....hehehe!

    ReplyDelete