penaja utama

11 August 2010

KETUK-KETUK RAMADHAN-SHEILA RUSLY


salam...
selamat la sudah kita mengerjakan ibadah puasa hari ni
semoga puasa kita mendapat keberkatan...


kalau dalam bulan ramadhan ni,rancangan kat tv tu banyak bercerita pasal
resepi makanan,resepi buat kuih dan tak kaetinggalan pasal ugama jugak
kalau di tv1 saya suka menonton rancangan syahadah setiap 6.30ptg
dan siaran ulangan 5.30 pagi
kalau rancangan masakan pula,suka tengok
ketuk-ketuk ramadhan jam 12.30thgari...
suka tengok sheila rusly masak bersama artis yang lain
boleh dikatakan setiap tahun saya tak kaetinggalan menonton nyer

rancangan hari ni shelia rusli masak bersama rabecca nur al islam
tengok si sheila rusly tu buat kejutan kat rabecca,seronok...
sheila rusly naik skuter mcm dah biasa jer
pas tu gi cari rabecca ni kat salon,tengah buat rambut...
selamba jer si sheila tu cakap cam ni ker rambut nur al islam
perang semacam.... dushhh...kena sekali.
kih kih kih...

hari ni....
resepi dia udang pakpong...
resepi rabecca...ikan rebus asam bersama nenas
nampak beselera la pulak...
masa si rabecca tu pergi cari ikan...
boleh ke ikan kembong yang kecik tu sheila rusly panggil ikan selayang
nak tergelak gak....
sepatut nya ikan tu ikan pelaling...
mungkin dia kounpius gak nyer....
tapi apa2 pun nampak sedap masakan dia orang tu..
dan sheila rusly tu bagi tabik spring la...
dia memang pandai memasak
nampak tak kekok didapur....

masa diakhir rancangan tu dengan selamber jer
sheila rusly suh si rabecca tu mintak maaf kat peminat
sebab nama jer nur al islam tapi pakai baju nampak pangkal dada...
sheila ni terkenal dgn mulut laser dia...
sibaik la ada yang paham...
hehehehe...

11 comments:

  1. Ekekekekke.....baikk punya sound

    ReplyDelete
  2. ms.lilies,
    biasa ar...dia kan laserrr....he3

    ReplyDelete
  3. salam kak long...selamat berpuasa..
    Semoga kak long & keluarga dapat menjalankan ibadah puasa dgn penuh kesabaran.

    Semoga segala usaha dan amalan diberkathi dan dirahmati Allah SWT.

    ReplyDelete
  4. ainnoraini,
    terima kasih.
    amin...

    ReplyDelete
  5. kak, camne nak tgk cite ni? kami takde tv kat opis.kalau ada pun, mesti tak sempat nak tgk...

    ReplyDelete
  6. memang lazzer..

    napalah tak sempat nak tengok... huhuhu...

    ReplyDelete
  7. salam kak long..selamat menjalani ibadah puasa..
    akak dulu masa kerja shif..kalau kerja petang..pagi tu..suka gak tengok tv..kalau bulan puasa ni suka tengok rancangan buat biskut raya tu..macam jenis dia orang buat..

    ReplyDelete
  8. sapa soh ko tengok...ko kan bz memanjang..(^_^)

    ReplyDelete
  9. reen,
    tau xper..he3

    hari sabtu & ahad ada gak :)

    ReplyDelete
  10. kakerna,
    sesamo la kito...

    rancangan buek biskut lom dapek nengok laie,selalu uli2 adilftri tu dah ado,ni lom laie lak...

    ReplyDelete
  11. aah.ummi tgk juga yang time ni...adesh..nmpak merah muka rebecca tu...

    ReplyDelete